Przypomnijmy. Od 20 listopada od godziny 15 do 21 listopada do godziny 12 nastąpi przerwa techniczna w banku Pekao S.A. Nie zalogujesz się do serwisu internetowego Pekao24, aplikacji PeoPay, pekao24makler, i platformy eTrader Pekao. Nie zrealizujesz też transakcji z wykorzystaniem kodów BLIK oraz płatności internetowych pay-by-link ani płatności internetowej kartą z potwierdzeniem autoryzacji w aplikacji PeoPay lub bankowości internetowej. Nie skorzystasz z usług infolinii banku z wyjątkiem możliwości zastrzeżenia karty. Płatności kartami w sklepach stacjonarnych i wypłaty z bankomatów będą działać prawidłowo.
PRZECZYTAJ TAKŻE: PREZYDENT TARNOBRZEGA - DARIUSZ BOŻEK CHCIAŁ MINIMALNEJ PODWYŻKI
Okazuje się, że kłopoty mogą mieć także klienci mBanku. "W nocy z 20 na 21 listopada br. planujemy prace serwisowe. To niezbędne, abyśmy w dalszym ciągu mogli zapewniać Ci usługi najwyższej jakości. Prosimy, wypłać wcześniej potrzebną gotówkę. Zaplanuj też ważne przelewy i internetowe zakupy poza godzinami przerwy. Pamiętaj, że podczas przerwy technicznej konsultanci mLinii nie mają wglądu w Twoje dane związane z bankiem."
Co i w jakich godzinach nie będzie działało:
- Godzina 2 - 8:30 - nie zapłacisz kartą, nie wypłacisz gotówki z bankomatu oraz nie skorzystasz z wpłatomatu.
- Godzina 2 - 10:10 - nie zapłacisz za zakupy w internecie.
- Godzina 2 - 10:10 - nie zalogujesz się na swoje konto w aplikacji mobilnej i w serwisie transakcyjnym.
- Godzina 1:30 - 11 - nie złożysz żadnego wniosku.
To nie jest koniec. Klienci największego polskiego banku też muszą się liczyć z utrudnieniami. Na stronie internetowej PKO BP pojawił się następujący komunikat:
"W sobotę, 20 listopada, we wszystkich kanałach nie będą działać usługi maklerskie, a w godzinach 24 do godziny 3 nie zrobisz przelewów natychmiastowych (Express Elixir).
W niedzielę, 21 listopada, od godziny 24 do godziny 12 nie będzie można korzystać z serwisu internetowego i telefonicznego iPKO i iPKO biznes oraz z płatności w sklepach internetowych za pomocą usługi „Płacę z iPKO”. W ramach ochrony internetowych płatności kartą 3D-Secure 2 dostępna będzie tylko autoryzacja kodem SMS i PIN-em do karty.
W czasie przerwy aplikacja iPKO Biznes mobile będzie niedostępna, a działanie aplikacji IKO będzie ograniczone do wypłat z bankomatów, płatności w sklepach stacjonarnych i internetowych za pomocą BLIK. Mogą wystąpić krótkotrwałe utrudnienia w płaceniu kartami."
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.