Reklama

Wyleczę COVID-19 w 48 godzin! Dr Włodzimierz Bodnar szkoli lekarzy

Opublikowano: czw, 25 lut 2021 11:25
Autor: | Zdjęcie: Przychodnia Optima Przemyśl

Wyleczę COVID-19 w 48 godzin! Dr Włodzimierz Bodnar szkoli lekarzy - Zdjęcie główne

Dr Włodzimierz Bodnar | foto Przychodnia Optima Przemyśl

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

Wiadomości COVID-19 można wyleczyć w zaledwie 48 godzin. Pulmonolog Włodzimierz Bodnar ma udokumentowane około 100 przypadków wyleczeń z okresu od lutego do października 2020 roku.

25.02.2021:

Terapia COVID-19 amantadyną mogła sprawić, że "pandemia koronawirusa byłaby opanowano już kilka miesięcy temu". Tak twierdzi doktor Włodzimierz Bodnar.

CZYTAJ TAKŻE:

Teraz przemyski lekarz pokazuje, że należy zakończyć czas "zamkniętych przychodni" i apeluje do swojego środowiska.

- Obudźcie się, bo za chwilę nikt z Was nic nie będzie mieć do powiedzenia. Zaczniecie pracować w korporacjach. Będziecie mieć do wyboru tylko jeden zakład. I aby pracować gdzie indziej, będziecie musieli uzyskać na to zgodę. I nie, nie utrzymacie się z gabinetów prywatnych, bo nie będzie Was stać na konkurencję z korporacją – popatrzcie na inne branże. Na taką pandemię czekano wiele lat. Ma ona trwać i trwać.

- pisze dr Bodnar.

31.10.2020:

Tego chyba nikt nie mógł się spodziewać.

Doktor Włodzimierz Bodnar opublikował oświadczenie w którym przyznaje, że nie może już kontynuować terapii osób zakażonych COVID-19:

- W związku z odgórnymi naciskami, proszę o przyjęcie informacji, że nie będę mógł dalej kontynować leczenia pacjentów z COVID-19 amantadyną, ponieważ amantadyna nie jest wpisana w schematy leczenia COVID-19. Staram się leczyć zgodnie ze swoją najlepszą wiedzą, umiejętnościami i przekonaniem. Leczyłem z przeświadczeniem, że zastosuję lek, który mimo że nie jest wpisany w schemat leczenia – to ratuje pacjentowi zdrowie i życie. W związku z powyższym schemat leczenia amantadyną został usunięty ze strony.

29.10:

Wojciech Bakun, prezydent Przemyśla poinformował, że zadzwonił do niego Wojciech Kałamarz – szef Wydziału w Dyrekcji Zdrowia Publicznego przy Komisji Europejskiej w Luksemburgu. Co najważniejsze Komisja obserwuje poczynania przemyskiego doktora i jest zainteresowana kontaktem. Może to być ogromna pomoc w kwestii walki z pandemią.

 

Metoda dr Bodnara jest za to kwestionowana przez wielu specjalistów:

26.10:

Włodzimierz Bodnar, to 59-letni lekarz pediatra pracujący w Przychodni Optima NZOZ w Przemyślu. Jest specjalistą chorób płuc z blisko 30-letnim doświadczeniem w zawodzie. Kilka dni temu na stronie swojej przychodni opublikował artykuł, w którym przedstawia sposób leczenia koronawirusa. 

Szanowni Państwo.

Nazywam się Włodzimierz Bodnar, jestem pediatrą, specjalistą chorób płuc, który leczy nieprzerwanie od 30 lat. Piszę jako lekarz, i osoba z grupy ryzyka (wiekowo i zawodowo). Chciałbym z pomocą Państwa wdrożyć/opublikować leczenie, jak można pokonać ciężki przypadek choroby wywołanej przez SARS-CoV-2.

W okresie luty – październik mam udokumentowane ponad 100 przypadków wyleczeń i codziennie przybywa ich lawinowo po kilkanaście. Znaczna część ich była o dość ostrym przebiegu. Część chorych miała choroby współistniejące, tak obciążające przy zachorowaniu.

Doświadczenie jakie w tym zakresie zdobył pediatra, nie wynika jedynie z udzielania pomocy osobom chorym. Sam również dość ciężko chorował na COVID-19. I dzięki zastosowaniu poznanych metod, objawy zaczęły się cofać już po 48 godzinach


CZYTAJ TAKŻE:


 

Obecnie czuję się na tyle dobrze, całkowicie wyleczony i by móc samodzielnie napisać tę wiadomość, leczyć nieprzerwanie pacjentów przez telefon konsultując, pisząc im elektronicznie recepty, ponieważ mam zamontowany system komunikacji z własną przychodnią w domu. Każdy pacjent w trakcie ostrej fazy infekcji w stałym kontakcie ze mną i przez kolejne 3-4 dni codziennie informuje mnie o swoim stanie zdrowia.

Bodnar informuje w swoim artykule, że od marca próbuje poinformować o swoich innowacyjnych metodach, środowisko lecznicze w całym kraju. Odpowiedź otrzymał jednak jedynie ze strony prof. Pakulskiego ze Szczecina.

Od wielu miesięcy komunikuję o nowatorskim sposobie leczenia, m.in.:

Marzec 2020 do Ministerstwa Zdrowia – bez odpowiedzi

Marzec 2020 Pani Profesor Katherine Kędzierski, przewodniczący australijskich naukowców (The Peter Doherty Institute for Infection and Immunity) – bez odpowiedzi

Kwiecień 2020 Profesor Krzysztof Simon, Klinika Chorób Zakaźnych Wrocław – bez odpowiedzi

W międzyczasie wielokrotne próby dotarcia do rządu przez posłów – bezskuteczne

Lipiec 2020 opublikowałem opis swoich przypadków z leczenia pacjentów, który został przesłany do wszystkich lekarzy Porozumienia Zielonogórskiego w całej Polsce – niestety bez większego odzewu.

Lipiec 2020 także w lipcu otrzymałem jedyną odpowiedź – pozytywna odpowiedź przyszła ze Szczecina od Pana Profesora Cezarego Pakulskiego, Klinika Anestezjologii Intensywnej Terapii i Medycyny Ratunkowej, który w pełni poparł moje spostrzeżenia. Przywróciło mi to wiarę i siłę, aby dalej leczyć i pisać

Październik 2020 Przed samym zachorowaniem opublikowałem artykuł o sposobie leczenia COVID-19 w lokalnej prasie – bez większej reakcji, jeszcze przed chorobą i ostatnimi korektami leczenia

Zdaniem dr Bodnara ciężkie zachorowania na COVID-19 pozwoliło mu dopracować metodę leczenia wirusa w ciągu 48h


CZYTAJ TAKŻE:


 

 

Twierdzę, że przy tym sposobie leczenia w ciągu 48 godzin można ustabilizować co najmniej 99% ciężkich przypadków w Polsce przebywających obecnie w leczeniu szpitalnym, a po tym okresie następuje okres kilkudniowego zdrowienia

Lekarz w swoim artykule przedstawia dokładną metodykę leczenia. 

Po 24 godzinach podawania leku Viregyt K 100mg (chlorowodorek amantadyny) co 6 godzin uzyskujemy odpowiednie stężenie efektu terapeutycznego leku w komórce. Od osiągnięcia efektu terapeutycznego nasycenia lekiem ludzkiej komórki, stan chorego będzie się już tylko poprawiał, ponieważ zaczyna się inaktywacja wirusa.

Główny lek (substancja czynna) AMANTADYNA, który stosuję, nie jest wpisany w schematy leczenia COVID-19, choć jest lekiem znanym od około 30-40 lat i stosowanym w leczeniu innych chorób. Mówimy tu już o leczeniu przyczynowym – czyli całkowitej inaktywacji aktywności wirusa. Wirus pozostaje nieaktywny. Nie działa już na organizm, dlatego efekt jest tak znacznej poprawy. Wirus raz inaktywowany już nigdy nie podejmie funkcji ponownej próby repliki. Potrzeba co najmniej 24 godzin, aby lek przeszedł w ilości wystarczającej do komórki i zmienił w niej środowisko pH z kwaśnego na zasadowe w lizosomach, co uniemożliwia wirusowi przekazania RNA materiału genetycznego do dalszej jego repliki. Po 48 godzinach efekt hamowania jest tak wyraźny, że znikają objawy chorobowe przez brak oddziaływania wirusa na organizm. Po podawaniu dożylnym leku prawdopodobnie uda się skrócić ten okres. W zależności od stanu i przebiegu choroby zmniejszana jest dawka leku w celu utrzymania poziomu terapeutycznego przez 10-12 dni. Po tym czasie organizm jest w stanie wytworzyć swoją własną odporność przeciw COVID-19.

Jak wyjaśnia specjalista z Przemyśla, mając ten lek można uratować pacjenta „w każdym wypadku”, na każdym etapie choroby:

Mając lek, który zmienia wirusowi warunki rozwoju w komórce ludzkiej jesteśmy w stanie w każdym wypadku jeśli pacjent jeszcze żyje uratować mu życie i zdrowie. Po 24 godzinach w chwili osiągnięcia odpowiedniego stężenia leku – działamy na wirusa inaktywując go na każdym etapie choroby. Inaczej mówiąc, w każdym przypadku działamy na przyczynę choroby, czyli na wirusa eliminując go z organizmu (inaktywacja). Czy to będzie początkowy okres bólu głowy, czy już na etapie zapalenia płuc. Nie ma tu znaczenia czy pacjent ma 30, czy 100 lat, czy ma choroby współistniejące, czy też ich nie ma. Zasada działania jest taka sama i inaktywuje wirusa.

Jeśli do lekarza lub szpitala trafia pacjent z ciężkimi objawami choroby COVID-19, należy zastosować wszelkie leki, które do momentu uzyskania terapeutycznego amantadyny (do 24 godziny) pozwolą go utrzymać przy życiu. Jeśli pacjent przeżyje ten okres to już zaczyna działanie inaktywujące amantadyna, następuje poprawa stanu zdrowia zgodnie ze schematem.

Apel kończy prośbą o wsparcie i przekazywanie tej informacji dalej, bo jak pisze, od wielu dni nie jest w stanie się z tym przebić. Być może z powodu „przesytu informacji w mediach i w internecie” na temat koronawirusa.

Piszę tę wiadomość z nadzieją na kontakt i z prośbą o przekazywanie tego opublikowania wszędzie. Piszę o tym już od 5 dni i nie jestem się w stanie się przebić. Sam napisałem o tym do wszystkich stacji telewizyjnych, agencji prasowych. Wysłałem do znajomych, lekarzy, konsultantów krajowych ministerstwa zdrowia i wielu innych. Jestem bezsilny. Proszę o wszelkie wsparcie.

OD REDAKTORA NACZELNEGO KORSO24.PL:

Teraz pozostają pytania: czy jest to prawda, czy fałsz? Czy dowody doktora są na tyle mocne, że rzeczywiście potwierdzają taką skuteczność? Na pewno do sprawy będziemy wracać

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (152)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

  • rok temu | ocena +18 / -0

    Mona

    Więcej takich lekarzy jak Pan panie doktorze uznania dla Pana i dużo siły aby zmobilizować środowisko lekarzy

    • 10 miesięcy temu | ocena +3 / -0

      aniol

      Bo reszta lekarzy to doktorzy Mengele.

  • rok temu | ocena +18 / -2

    Maciej

    Smutna proza życia,nieliczni lekarze chcą nas leczyć skutecznie a firmy farmaceutyczne bronią swoich dochodów,nie mam złudzeń gdzie wasza przysięga medyczna ,jeden lekarz z Przemyśla musi walczyć o dobro pacjentów sam ,wstyd dla całej służby zdrowia ciepłe posady i macie ludzi w d..pie

  • rok temu | ocena +18 / -1

    Ula

    Uwazam,ze lekarze powinni leczyc metoda dr. Bodnara a nie pozwalac ludziom umierać. Koncerny,politycy rzadzą swiatem ,maja w tym cel .Nie obchodzi ich człowiek i jego zdrowie.

  • rok temu | ocena +12 / -4

    Ove.Sthlm

    W szwecji urzednicy zabronili leczyc tlenem starych ludzi.W domach starcow/opieki nie ma tlenu.Tylko szpitale.A te nie przyjmowaly 65+ z dodatkowymi chorobami.Tak wiec tylko morfia do skutku...W Stockholmie 350 zgloszen o morderstwo.

  • rok temu | ocena +20 / -13

    MaKi

    DAĆ MU SZANSĘ !!!

  • rok temu | ocena +13 / -8

    Martyna

    Po co nas leczyć?Lepiej testować na nas szczepionki!W głowie się to nie mieści.

  • rok temu | ocena +7 / -3

    Jacek

    To niech wyleczy lekarzy kturzy leżą z podpiętym respiratorem i mojego kolegę który jest w ciężkim stanie ,leżą w lancucie...

    • rok temu | ocena +1 / -0

      Viola

      To niech się do doktora zgłoszą. Wyleczył ciężko chorą blisko mi osobę. Jesteśmy wdzięczni!!!

    • rok temu | ocena +1 / -0

      Konwalia

      Wielu lekarzy doktor wyleczył. Sam pomóż koledze i dotrzyj do doktora a nie obrzucaj błotem.

    • rok temu | ocena +3 / -1

      duda

      to kup ten lek i im zawiez,proste

  • rok temu | ocena +14 / -0

    dr W. Gibasiewicz

    Zakazano leczenia chorych na Covid-19 dr Włodzimierzowi Bodnarowi. To im wychodzi najlepiej - zakazać, ukarać, wsadzić do więzienia do aresztu wydobywczego ale żeby coś zaproponować dobrego dla tych chorych, to ich nie ma. Mogą udawać, że leczą przez telefon, co dla mnie - lekarza weterynarii - jest nie do pojęcia. Przypomnę, gdy zwalczaliśmy choro... Rozwiń

  • rok temu | ocena +17 / -8

    mgr Marian Podolski

    Jestem farmaceutą emerytem,studia ukonczylem na Uniwersytecie Medycznym w Poznaniu w 1963 roku. ufam bardzo sprawdzonym wiadomosciom Pana Doktora Wldzimierza BODARA I BOLEJĘ,ŻE sprawa dot. leczenia wirusa jest owiana tajemnicą i przegrana,ale taki mamy Rząd to jest hańba i bezprawie

  • rok temu | ocena +10 / -2

    driver

    To przechodzi ludzkie pojęcie.Należy jak najszybciej rozdymać ten RZĄD.

  • rok temu | ocena +8 / -3

    Pobudka

    Proszę zobaczyć film Ustawa 1986, dostępny m.in. tutaj: https://politykapolska.eu/2020/10/28/szczepionki-w-polsce-co-z-tym-art-36-ustawy-kto-ma-racje-kennedy-czy-gates/ Biznes bez odpowiedzialności zarabia ponad 50 md USD rocznie, a rządy są w układzie z nimi, aby gwarantować wypłaty odszkodowań z budżetu państwa...

    • rok temu | ocena +1 / -1

      Roza

      ...w UK powstaje fundusz dla ofiar poszczepiennych gdzieś to czytałem nie jestem pewna być może na Yahoo News?...

  • rok temu | ocena +25 / -14

    Freemind

    SZANOWNY RZĄD nie jest zainteresowany, bo leku nie ma w ofercie ani HANDLARZ BRONIĄ, ani INSTRUKTOR NARCIARSTWA. Nie da się przytulić na tym milionów...

    • rok temu | ocena +9 / -5

      Mirosław

      A co Wy wszyscy byście powiedzieli na temat jakiegoś leku, nawet jeśli pomaga i faktycznie leczy Covid?... w czasie kiedy już nasz rząd zakupił szczepionki z USA, wydał na to miliony (ok 40mln szczepionek), te szczepionki nie mają żadnych potwierdzonych badań, bo potrzeba na to kilka lat, ale za to mają złą sławę, zostały wycofane z Indii i Afryki,... Rozwiń

  • rok temu | ocena +15 / -10

    IwonaL

    Czy można prosić o opinie wyleczonych pacjentów.

    • rok temu | ocena +7 / -3

      Helena

      proszę spojrzeć na internetową stronę przychodni optima . Tam sa opinie i podziękowania

  • rok temu | ocena +13 / -8

    Józef

    Zwróciliśmy się do Okręgowej Izby Lekarskiej w Krakowie o opinię na temat tego leku i leczenia tym specyfikiem Poinformowano nas, że sprawa jest w trakcie wyjaśniania. “Na ten moment nie możemy podważyć stosowania Viregyt K – Lek Viregyt K 100mg jest lekiem zarejestrowanym w Polsce, w związku z tym nie jest zabronione jego stosowanie – napisano ... Rozwiń

  • rok temu | ocena +33 / -27

    ik

    Daleko mi do bycia szurem - ale w jednym się z foliarzami muszę zgodzić: Wielkie Głowy Tego Świata nie pozwolą NIKOMU wynaleźć leku na koronę. Ta pandemia musi się opłacić, ktoś musi zrobić szczepionkę i zarobić na niej niewyobrażalnie duże pieniądze. Żaden doktorek nie będzie im psuł planu lekiem za 30zł! Wolą poświęcić miliony ludzi - niż stracić... Rozwiń

    • rok temu | ocena +8 / -2

      kokos

      Taka prawda uciszą go z miejsca. Bo hajs sie musi zgadzać, tyle, że szczepionka upodatni na inne schorzenia ogrom ludzi, beda padac jak muchy po paru latach nawet, wspomnicie słowa.

    • rok temu | ocena +0 / -1

      Maria

      Zgadzam się z tym w 100 procentach!

  • rok temu | ocena +18 / -14

    pppppp

    może żeby PIS uwierzył należałoby potwierdzić ten fakt przez osoby które faktycznie wyzdrowiały

    • rok temu | ocena +2 / -0

      Emilia

      No przecież są komentarze ludzi na stronie dr Optoima! Co jeszcze ma zrobić?!

  • rok temu | ocena +24 / -20

    Zbyszek

    No i zabronili doktorowi leczyć covid. Zajrzyjcie na stronę przychodni

  • rok temu | ocena +81 / -78

    kradx

    Trudno w to uwierzyć, że już w 1941 roku C.S. Lewis przewidział dzisiejszy czas: "Jeden młody diabeł zapytał starego diabła: Jak ci się udało zaprowadzić do piekła aż tyle dusz ??? Stary diabeł odpowiedział: Wzbudziłem w nich strach ! Odpowiedział młody: Super robota! A czego się bali? Wojen? Głodu? Odpowiedział stary: Nie, bali się choroby ..... Rozwiń

    • rok temu | ocena +1 / -1

      Michał

      Tego listu znaleźć nie mogę https://fakenews.pl/zdrowie/listy-starego-diabla-do-mlodego-a-koronawirus-falszywe-cytaty/ Pozdrawiam serdecznie.

  • rok temu | ocena +21 / -19

    Bohdan

    wyleczyli w anglii ksiecia za 3 dni, Borysa za 6 dni, Trampa za 3 dni ,w kanadzie uzywaja dexametazon, znaczy lekarstwa pracuja

    • rok temu | ocena +5 / -7

      Janusz

      Skąd wiesz czy wyleczyli i jak wyglądał przebieg choroby, skoro takie dane są tajne, bo dane medyczne to dane wrażliwe? Trampa wypisali do domu, nie wyzdrowiał, dalej był chory ale w stanie pozwalającym przebywać w Białym Domu, a i tak pewnie był pod stałą opieką lekarzy, a aparatura czekała w pokoju obok. Na filmach jak wraca wygląda że jest osłab... Rozwiń

  • rok temu | ocena +25 / -26

    spt

    Oj, przesadzacie z tą spiskową teorią dziejów. Po prostu - jak to w moim instytucie powiedział pewien profesor medycyny prawie 40 lat temu - w Polsce warte jest zachodu tylko to, co jest warte na zachodzie. Ta terapia pewnie wróci do nas, jeśli na Zachodzie ją uznają; wcześniej nie ma szans u naszych uczonych lekarzy z kompleksem niższości. Tak sam... Rozwiń

    • rok temu | ocena +3 / -1

      pm

      Bo nasz rząd nikomu nie ufa i nikomu nie powierzy odpowiedzialności, nie umie kierować projektami, nie umie ich wdrażać, nie ma na to czasu - więc bez opieki wszystkie kończą się tak samo - jak postawiona w Stalowe Woli szwalnia maseczek - pieniądze wydane i na tym koniec - nic nie jest kończone.

    • rok temu | ocena +13 / -7

      Ewa

      Bo w Polsce wczale nie chcą leczyć, to co robią w tej chwili to raczej zabijaja, i straszą.

  • rok temu | ocena +43 / -38

    Dariusz M

    "Bp Włodzimierz R. Juszczak, Biskup Wrocławsko-Gdański 30 października 2020, 17:39 Pragnę bardzo serdecznie podziękować Panu Doktorowi Włodzimierzowi Bodnarowi za lekarskie prowadzenie i pomoc udzieloną mi w powracaniu do zdrowia po prawie dwóch tygodniach walki z COVID-19. Dzięki leczeniu zaleconemu przez Pana Doktora powoli, ale zaczynam wra... Rozwiń

  • rok temu | ocena +42 / -38

    KOKA

    Przeczytałem ten artykuł oraz wszystkie komentarze i dochodzę do takiego wniosku , że są dwie wersje tego wszystkiego co nas otacza...pierwsza - leczenie narzucone z góry, aby zniszczyć przemysł średni , który za bardzo się rozwinął i należy jakąś część zniszczyć(doprowadzić do upadłości)...NATOMIAST...druga - chociaż mało prawdopodobna , to wymyś... Rozwiń

  • rok temu | ocena +45 / -42

    Olo

    Im nie zależy na leczeniu z tego wirusa kiedy to zrozumiecie??? A doktorka ściągną do siebie i ślad po nim zaginie...otwórzcie oczy nie szpitale a izolatorów budują ogarnijcie się!!! Czas się konczy

  • rok temu | ocena +32 / -30

    Natalia

    nic dziwneggo ze swiat medykow, oplacony przez firmy farmecutyczne i jego koledzy po fachu wola jakies ustalenia odgorne i wierza na slowo, widac ze lekarz jakich malo juz teraz oddany swej profesji i checi ratowania zycia i zdrowia znalaz srodek, czy w obecnym czasie nie lepiej sprawdzic tylko inni medycy mowia o samowlce zenada i wstyd ze jest ta... Rozwiń

    • rok temu | ocena +1 / -0

      Stan

      Masz racje znam doktora leczyl moja corke ktora chcieli w szpitalu ciac a on ich wysmial miala angine

    • rok temu | ocena +4 / -3

      Mirosław

      A co Wy wszyscy byście powiedzieli na temat jakiegoś leku, nawet jeśli pomaga i faktycznie leczy Covid?... w czasie kiedy już nasz rząd zakupił szczepionki z USA, wydał na to miliony (ok 40mln szczepionek), te szczepionki nie mają żadnych potwierdzonych badań, bo potrzeba na to kilka lat, ale za to mają złą sławę, zostały wycofane z Indii i Afryki,... Rozwiń

  • rok temu | ocena +22 / -21

    optymista mimo wszystko

    Każdy lek ma skutki uboczne, należy wybrać co gorsze. A może lek na ebolę nie ma i dlatego tak go promują. Koszt kuracji na 1 osobę od 1000 do 4500 dolarów. Ten jest za tani. Nikt myślący o sobie nie zarekomenduje go ponieważ nie ma z tego kasy. Pesymiści i złośliwe "byty" zawsze były, są i będą. Każdy kto myśli wyciągnie odpowiednie wn... Rozwiń

  • rok temu | ocena +15 / -14

    Halo

    A czy soda oczyszczona nie ma podobnego dzialania?? Prosze sobie poczytac, Odkwasza organizm i jest powszechnie dostepna a do tego tania jak barszcz! I oczywiscie - nie do opatentowania jak te drogie ‚super leki’

  • rok temu | ocena +9 / -9

    Monika G.

    Witam mam jedynie wątpliwości co do dawki, którą sugeruje pan dr Bednar .Przez 48 godz 4x na dobę po 100mg podczas gdy w ulotce napisane 100mg na dobę. Czy to bezpieczna dawka? Biorąc pod uwagę działanie leku na poziomie mózgowym

  • rok temu | ocena +11 / -10

    Facet77

    Sprawdziłem teraz i jest w wielu aptekach w Warszawie

    • rok temu | ocena +3 / -2

      Dona

      Czy ten lek można kupić bez recepty ?

      • rok temu | ocena +0 / -1

        zuz

        Nie.

  • rok temu | ocena +32 / -30

    Sylwia

    Zupełnie nie rozumiem osób, które wypowiadają się przez pryzmat skutków ubocznych, gdy doczynienia mamy z ciężkimi powikłaniami i ofiarami śmiertelnymi z powodu covid. To oczywiste, jak każdy lek, to i ten takowe pewnie posiadać będzie. Ale co komu po skutkach ubocznych, jak nie dożyje, bo umrze lecząc się zgodnie z tym jak nakazuje obecny schema... Rozwiń

    • rok temu | ocena +4 / -2

      fakty

      Viregyt K jest również lekiem przeciwwirusowym używanym przy leczeniu grypy ;)

  • rok temu | ocena +48 / -45

    Marek

    Jestem farmaceutą i ok 30 lat temu jeszcze na studiach rozłożyła mnie grypa przed sesją egzaminacyjną. Wtedy za poradą kolegi lekarza który dopiero co skończył studia zażyłem Viregyt k. Postawił mnie na nogi w 24 godziny. Od tamtej pory jestem jego zagorzałym zwolennikiem. Wiele razy mi pomógł. Więc może jednak jest coś na rzeczy.

    • rok temu | ocena +5 / -4

      Monika

      Co sadzisz na temat dawkowania tego leku; które sugeruje pan dr Bodnar?

    • rok temu | ocena +33 / -29

      Renata

      Im nie zależy na zdrowiu i wyleczeniu ludzi! Mają z góry przykazane ... depopulacja! Nie zastanawia nikogo, po co budują izolatoria?! ...Na Olbrzymim stadionie Narodowym ?! ...Obozy śmierci!!! Odpowiedzcie sobie sami... wszystkim zdrowia i przetrwania życzę

      • rok temu | ocena +3 / -1

        Miroslae

        A co Wy wszyscy byście powiedzieli na temat jakiegoś leku, nawet jeśli pomaga i faktycznie leczy Covid?... w czasie kiedy już nasz rząd zakupił szczepionki z USA, wydał na to miliony (ok 40mln szczepionek), te szczepionki nie mają żadnych potwierdzonych badań, bo potrzeba na to kilka lat, ale za to mają złą sławę, zostały wycofane z Indii i Afryki,... Rozwiń

  • rok temu | ocena +20 / -17

    Pawelek

    Biomed lublin też ma lek w produkcji na COVID, a rząd się nie interesuje. Dziwne

  • rok temu | ocena +17 / -15

    koronawirus nwo

    Żadna nowość. Można znaleźć opracowania medyczne z propozycją leczenia covid za pomocą famitydyny czy dekstrometazonu. Dziwne że nikomu nie zależy by to sprawdzić (za wyjątkiem chlorochiny, o której było wiadomo że nie zadziała)

  • rok temu | ocena +6 / -5

    Chciałbym mieć kontakt

    Bardzo rozpoznanie i dobra terapia

  • rok temu | ocena +46 / -46

    StrongMan

    Ta pandemia to ściema. Ludzie normalnie chorują na grypy, tak samo jak w latach ubiegłych. Testy PCR nie działają, dlatego nie wiadomo, czy ktoś ma jakiegoś wirusa, czy go nie ma.

    • rok temu | ocena +11 / -10

      iron_irony

      a na grype ile osób umiera a ile już umarło na COVID-19 ? Sprawdź

  • rok temu | ocena +38 / -37

    GS

    Gratuluję fantastycznej intuicji zawodowej. Warto wiedzieć, że to nie jest żaden spisek i że amantadyna jest stosowana w leczeniu Covid-19. Proszę wpisać na Google Scholar amantadine+covid https://scholar.google.com/scholar?hl=pl&as_sdt=0,5&q=amantadine+covid&btnG=

  • rok temu | ocena +59 / -56

    Marek

    Trudno zrozumieć postawę lekarzy i polityków.Jeżeli to tak wygląda jak pisze Pan doktor,oznacza to tylko jedno.Nikomu nie zależy na tanim i skutecznym leczeniu.Deklaracja Helsińska z pkt 37 jest w głębokiej pogardzie a leczenie ma być drogie i długie.Widzę w tym spisek przeciwko narodom

    • rok temu | ocena +9 / -7

      Bogusz

      nie tylko nie zależy na leczeniu a wręcz przeciwnie aby umierało jak najwięcej, zanim jednak odejdą aby kupowali i szczepili sie szczepionkami, które będą kosztowały krocie. Big Pharma myśli zawsze aby jak najbardziej napchać swoje kieszenie a jeśli pozbędzie sie staruchów tym lepiej

  • rok temu | ocena +19 / -21

    Dawid

    Nasuwa się pytanie, dlaczego opublikował Pan artykuł w lokalnej prasie, a nie w recenzowanym czasopiśmie naukowym. Taka publikacja mogłaby stanowić dowód na to, że badania są znaczące i poprawnie przeprowadzone.

    • rok temu | ocena +2 / -2

      docent

      Z jednej strony zazdrość a z drugiej układy. Pracuję na Uczelni Medycznej to widzę to na co dzień.

    • rok temu | ocena +21 / -19

      czytacz

      Już były podawane linki do czasopism naukowych . Są tam badania potwierdzające opinię dr. Bodnara. Jak pojedynczy lekarz ma przeprowadzić certyfikowane badania naukowe, pracując na co dzień w przychodni? https://link.springer.com/article/10.1007/s43440-020-00168-1 https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7290190/

    • rok temu | ocena +15 / -13

      Jalu

      nie wiem drogi Dawidzie czy orientujesz się jak wygląda procedura publikacji w rankingowanym ( wg. Copernicus) czasopiśmie i że trwa nawet ponad rok ?

    • rok temu | ocena +10 / -9

      Łysy

      Amantadine Treatment for People with COVID-19 Ramiro Araújo,a José Dolores Aranda-Martínez, artykuł z bazy NCBI, lek stosowany od 1969r.

    • rok temu | ocena +35 / -33

      Piotr

      Dawid , jakie badania ? przecież to jest lek ,który już od dawna istnieje i słuzy do leczenia grypy oraz parkinsona . Jeśli leczy grypę a doktor stwierdził podajac go legalnie swoim pacjetom , że dziala to jeszcze raz pytam o jakich badaniach mówisz?

      • rok temu | ocena +0 / -1

        Troip

        Badania o wpływie amantadyny na przebieg zakażenia koronawirusem covid-19, Piotrze.

  • rok temu | ocena +26 / -25

    Przemy81

    Ciekawe ile godzin potrwa aż powyższy artykuł zostanie ocenzurowany a potem usunięty. A lek napewno kazano wycofać i jest nieosiągalny.... Tyle w tym temacie

  • rok temu | ocena +32 / -30

    Gość

    Zamiast organizować ******* protesty w celu zabijania dzieci nienarodzonych to manifestować w celu obrony ofiar covid

  • rok temu | ocena +7 / -8

    Herubinek

    Czy w Przemyślu skończyła się pandemia na CV19 ?

  • rok temu | ocena +6 / -8

    Herubinek

    Witam. Mam pytanie. Czy w Przemyślu pandemia CV19 ustąpiła?

    • rok temu | ocena +4 / -3

      bulva

      twój rozum ustąpił

  • rok temu | ocena +47 / -42

    adam

    Viregyt K 100mg ten lek był stosowany od dawna w leczeniu grypy typu A oraz parkinsona ,skoro doktor przy odpowiednim podawaniu stwierdził ,że skutecznie i szybko radzi sobie z covid 19 to dla czego go nie stosować i ratować ludzi od śmierci.

  • rok temu | ocena +10 / -10

    Maciej

    Wszyscy jacyś tacy ufni. Skąd to się bierze? Choć na pierwszy rzut oka wygląda to trochę na jedną z teorii spiskowych, to sam chciałbym aby ktoś w końcu wpadł na doskonały pomysł i zwalczył wirusa, ale potrzeba trochę więcej informacji niż tu podano. Jaką grupę pan doktor brał do statystyki, ilu ozdrowiało a ilu nie, skąd ten lek skoro już dawno go... Rozwiń

    • rok temu | ocena +21 / -21

      Kkk

      Jak móżna potwierdzić zarażenie covid 19, skoro te testy często dają wyniki fałszywe.

  • rok temu | ocena +48 / -46

    Fred

    Środowisko medyczne nie jest zainteresowane,bo mają dyrektywy od Ministerstwa Zdrowia.!!!Mamy czekać na szczepionki.Taka jest prawda.

  • rok temu | ocena +9 / -8

    Matka

    A czy jeśli ktoś jest chory ale przebywa w domu czy jest też jakiś sprawdzony lek żeby szybko wyzdrowieć?

  • rok temu | ocena +37 / -36

    Ryszard

    Dalej Panie Doktorze być wytrwałym. Pokonamy tą zmowę ściemniania. Gratulacje. Ryszard z Wiednia ale krajan przemyślanin.

  • rok temu | ocena +44 / -43

    Monika

    Wieki szacunek dla Pana od nas zwyklych szarych ludzi. Nie jest pan sam, mieszkam w Holandi i tu w malej miejscowosci Meijel jest identyczny lekarz pediatra ktory pisze dokladnie to co Pan i nikogo to nie interesuje a nawet prawie zabronili mu leczyc ludzi. Widocznie nie chca lekarstwa nasze rzady. To wola o pomste do nieba. Pozdrowienia i wytrwal... Rozwiń

  • rok temu | ocena +7 / -7

    MWW

    Ten lek niestety powoduje bardzo poważne skutki uboczne.

    • rok temu | ocena +3 / -2

      Bella

      Jak wiekszosc lekow .....

    • rok temu | ocena +14 / -15

      piotr

      Viregyt K lek stosowany od dawna w leczeniu grypy typu A i parkinsona, Skutki uboczne moim zdaniem takie same jak przy stosowaniu innych ogólnie dostępnych leków wieć dla czego straszysz ludzi? (skutki uboczne z orginalnej ulotki z leku) Nudności, bezsenność, zawroty głowy, nerwowość, zaburzenia koncentracji, zaburzenia widzenia, zaburzenia oddawan... Rozwiń

      • rok temu | ocena +0 / -1

        Portier

        Człowieku, przeczytaj sobie ulotkę z każdego leku przeciwzapalnego, np. Voltaren. jest tam trzy razy tyle ewentualnych objawów ubocznych niż te, które tutaj napisałeś, a ludzie nieustająco leczą się Voltarenem i pochodnymi. Więc po co ta demagogia? jesteś może sztaniarzem w Ministerstwie Zdrowia?

    • rok temu | ocena +15 / -12

      Justa

      Jak każdy lek

    • rok temu | ocena +14 / -14

      no_nie_wiem

      "Bardzo często: sinica marmurkowata (zwykle po bardzo dużych dawkach lub stosowaniu przez wiele miesięcy), obrzęk kostek. Często: lęk, poprawa nastroju, letarg, omamy, koszmary nocne, nerwowość, depresja, bezsenność, uczucie pustki w głowie, ból głowy, ataksja, niewyraźna mowa, utrata koncentracji, zaburzenia widzenia, kołatanie serca, niedoci... Rozwiń

      • rok temu | ocena +5 / -4

        hyper realek ;)

        "Często: lęk, poprawa nastroju, letarg, omamy, koszmary nocne, nerwowość, depresja, bezsenność, uczucie pustki w głowie, ból głowy, ataksja, niewyraźna mowa, utrata koncentracji, zaburzenia widzenia, " Jak dla mnie to może być ciekawy trip.

      • rok temu | ocena +11 / -8

        echo

        Przeczytaj skutki uboczne , kiedyś bardzo popularnej , kupowanej do dzisiaj bez recepty przeciwbólowej Pyralginy.

  • rok temu | ocena +41 / -38

    Jola Witasik

    Panie doktorze proszę zainteresować tą sprawą wszystkich Senatorów i Pana Prezydenta, przecież to jest jakaś zmowa milczenia, rozesłałam ten artykuł do swoich znajomych z prośbą by przekazali dalej, życzę Panu z całego serca szybkiego powrotu do zdrowia i pełni sił , jest Pan wspaniałym człowiekiem i odważnym świetnym lekarzem, oby więcej takich by... Rozwiń

    • rok temu | ocena +12 / -10

      nikt

      Oni maja prikaz zamknąć ludzi, zmeczyc ich psychicznie, odchudzić portfele i wtedy ogłosić szczepionkę. Przecież widać. Druga opcja - wszystkim politykom zaczęło zależeć na zdrowiu starszych ludzi kosztem upadku gospodarki. Wybieraj w co wierzysz

  • rok temu | ocena +30 / -27

    Pszczółkowski

    niech się skontaktuje z internetową telewizją ,, w realu24 "

  • rok temu | ocena +5 / -3

    stas

    Jestem ciekawy czy ta metoda mozna leczyc wszystkie wirusy

    • rok temu | ocena +11 / -11

      Gość

      Ten lek leczy wirusy z grupy A covid 19 należy do tej grupy

  • rok temu | ocena +24 / -20

    Agi

    Macie ludzie Facebook to udostępniać!!! i wszystko w temacie do dzieła

    • rok temu | ocena +4 / -3

      prorocznia

      jest zakaz pisania o covidzie rzeczy których nie zaakceptowało WHO

  • rok temu | ocena +25 / -25

    Jacek S

    Ja osobiście jestem jak najbardziej za tym zeby Pan Bodnar się w końcu przebił i żeby ta metoda poszła w świat tylko nie zdziwiło by mnie jak niebawem te leki po prostu znikną z rynku bo teraz już wszystkiego się można spodziewać a ludzie którzy umrą z innych przyczyn i tak będą mieli przypisany covid

    • rok temu | ocena +4 / -3

      Gość

      Chciałbym zaznaczyć że tego leku praktycznie już nie ma w aptekach

    • rok temu | ocena +14 / -13

      Rafał

      Już podobno w marcu wycofali lek.... ciekawe dlaczego?

      • rok temu | ocena +10 / -8

        fred

        Bo pomagają.!

  • rok temu | ocena +17 / -16

    M.k

    Lekarz jest Pulmunologiem od lat przedewszystkim

  • rok temu | ocena +31 / -30

    Szary człowiek

    To jest bardzo dobry lekarz i na pewno ma rację słyszałem dużo o Jego metodach leczenia od pacjentów miejmy nadzieję że ego wielkich specjalistów przegra z zdrowym rozsądkiem i pomogą ludziom anie korporacjom

  • rok temu | ocena +30 / -27

    Matka2020

    Może doktor ma faktycznie sposób na tego świra. Ale świat tak jest tym opętany że nikt go nie słucha. Szpitale tylko pacjentów dowodowych mogą przyjmować a jak nie masz covid to ZDYCHAJ JAK PIES!!!! Do lekarza poz też nie bo jest pandemia oni się boją!!!! A ja się pytam co z waszą przysięgą????!!!!! Hańba i wstyd....

    • rok temu | ocena +2 / -1

      Fred

      Boją się pandemii,której nie ma.!!!

  • rok temu | ocena +31 / -28

    Realia

    Został olany,a więc za koronawirusem stoją potężne siły

  • rok temu | ocena +28 / -28

    Z

    Zamiast zwracać się z takimi informacjami do mediów zazwyczaj występuje się do komisji bioetycznej o zgodę na badanie, przeprowadza się je zgodnie z zasadami prowadzenia badań klinicznych (chociażby grupą kontrolną!) i analizuje się wyniki używając statystyki. Jeśli takie badanie wykaże skuteczność leku, wtedy z pewnością nie będzie problemów z prz... Rozwiń

    • rok temu | ocena +54 / -51

      A.B.

      Po co, przecież lek istnieje i jest stosowany, skoro lekarz ma już wyniki potwierdzające jego skuteczność, to dlaczego go nie stosować po prostu? W tym kraju biurokracja bije rekordy, nim przebije się przez stosy papierów i komisji umrą kolejne setki, a może nawet tysiące ludzi.

      • rok temu | ocena +11 / -12

        Z

        Otóż nie ma wyników potwierdzających jego skuteczność. Są dane, że ludzie chorzy na COVID-19 przyjmujący lek wyzdrowieli w pewnym przedziale czasu. Bez grupy kontrolnej, która przyjmowałaby placebo nie jesteśmy w stanie powiedzieć, czy przyjmowanie leku w jakikolwiek sposób wpłynęło na poprawę stanu pacjenta albo skrócenie czasu, w którym nastąpiło... Rozwiń

      • rok temu | ocena +53 / -50

        Załamana

        Biznes robi się na strachu i bajkach o przyszłej szczepionce, znany lek nie przyniesie kasy?

    • rok temu | ocena +0 / -0

      Kasia

      W jakim świecie Ty żyjesz, człowieku? Obudź się! Kto ma szansę się przebić ?!

  • rok temu | ocena +46 / -44

    Olimpia

    Zawsze warto próbować...Swoją drogą dziwne, że żaden specjalista nie chce się odnieść do artykułu...

  • rok temu | ocena +39 / -38

    BB

    Kaczynskiemu i Morawieckiemu zalezy na tym, aby pandemia trwala, specjalnie ja rozprzestrzeniaja podburzajac ludzi do protestow, czy to w obronie gospodarki, czy w obronie wolnej woli jaka dostalismy od Boga. Ciezko wiec bedzie sie przebic z lekiem na ta chorobe.

    • rok temu | ocena +22 / -23

      Obserwator

      Głupoty piszesz, co Kaczyński i Morawiecki ma wpływ na wystęlowanie covid na nałym świecie, przestań bredzić.

  • rok temu | ocena +37 / -35

    ELa

    Dlaczego u osob zarazonych koronawirusem po 14 dniach kwarantanny uwaza sie za ozdrowiencow bez ponownych badan. Cos tu nie halo

    • rok temu | ocena +3 / -3

      paweł

      proponuje zrobić test jak się zaczną objawy co najmniej 2 i po 14 dniach powtórzyć wówczas wyjdzie wynik negatywny, więc możne dlatego ja robiłem tym testem i w pierwszym teście był pozytywny a po 14 dniach negatywny

  • rok temu | ocena +17 / -15

    covidek

    NOBEL byc moze mu sie nalezy.

  • rok temu | ocena +31 / -30

    WT

    Jeśli to miałoby naprawdę działać, to proponuję napisać do tego pana: https://www.youtube.com/user/Campbellteaching Wiem, że to link youtube i nie ma tam danych kontaktowych, ale pewnie na linii profesjonalnej pan by je znalazł. Jest to człowiek, który doradza wielkiej brytanii w sprawach pandemii. Ponoć odpowiada na maile. Jeśli to pójdzie u nich ... Rozwiń

  • rok temu | ocena +50 / -49

    ggg

    Przecież nie można leczyć tak szybko! Szpital musi zarobić z NFZ na pacjentach covid, zakłady pogrzebowe, rząd musi wprowadzać po pozorem "tarczy" swoje chore przekręty no i wiadomo firmy farmaceutyczne też chcą sprzedać szczepionki.. dajcie Pan żyć!

    • rok temu | ocena +1 / -0

      Miroslaw

      A co Wy wszyscy byście powiedzieli na temat jakiegoś leku, nawet jeśli pomaga i faktycznie leczy Covid?... w czasie kiedy już nasz rząd zakupił szczepionki z USA, wydał na to miliony (ok 40mln szczepionek), te szczepionki nie mają żadnych potwierdzonych badań, bo potrzeba na to kilka lat, ale za to mają złą sławę, zostały wycofane z Indii i Afryki,... Rozwiń

  • 13 dni temu | ocena +0 / -0

    Witam mnie leczono 3 razy .Jedna P.dala mi antybiotyk , kupę leków, nie zrobiono testu, druga wizyta skończyła się odpowiedzią ze mam wszystko odstawić a kaszel mnie nadal męczył,w końcu poszłam do 3 P.Doktor Dala mi skierowanie do punmologa i zrobila prześwietlenie płuc oczywiście wszlo ze płuca czyste , dowiedzalam się że pomaga ten lek sprowadzi... Rozwiń

  • 8 miesięcy temu | ocena +0 / -0

    Dfcxff

    Czy maseczki są zdrowe ilu starszych ludzi udusi się w nich w letnie upały? dwutlenek węgla jest zdrowy? kiedy ktoś to przebada może jakiś expert

    • 13 dni temu | ocena +0 / -0

      Bardzo proszę o poradę ile mogę przyjmować tego leku bo stosuje co 6 godzinie mam 50 z czego juz 30 wzięłam proszę o informację

  • 9 miesięcy temu | ocena +0 / -0

    Tomasz

    Witam serdecznie czy ktoś może mi Pomóc? Witam, mam 51 mężczyzna - przeszedłem coranawirusa tak jak grypę gorączka i inne grypopodobne objawy 2-3 miesiące temu brałem różne suplementy cynk, selen, d3 itp i jakoś sobie poradziłem choć bywała gorączka często w ciągu dnia jeszcze. Poszedłem tydzień temu do lekarza bo brak kondycji, zawroty głowy, ... Rozwiń

  • rok temu | ocena +0 / -0

    Ten

    Jaki doradca, taki premier a ludzie umierają !!!!!!!!!!!!

  • rok temu | ocena +0 / -0

    Polonia

    Z okazji nadchodzącego Nowego Roku 2021 wszystkiego najlepszego Panu Dr Włodzimierzowi Bodnarowi życzy Polonia z UK.

  • rok temu | ocena +0 / -0

    POLAK

    Jak sami widzicie odgorny zakaz i to nie plynacy od naszego rzadu. Wielkie korporacje nie pozwola sobie wydrzec pieniedzy a tym bardziej pomoc ludziom. Tu nie chodzi by wyleczyc , lecz o to by leczyc. A leczeni maja ciagle placic

  • rok temu | ocena +0 / -0

    Notto

    Lekarze, media i politycy rozpowszechniają rzekomą niemoc medycyny co do leczenia Covid 19. Tymczasem od MARCA 2020 w USA istnieje FLCCC Alliance. Doskonałe leczenie stosowane przez Profesorów medycyny ratunkowej w USA. Wycinane i blokowane w mediach i przez własny rząd protokoły leczenia. Profilaktyka i leczenie szpitalne.

  • rok temu | ocena +0 / -0

    Piotr Skarga

    W Polsce zapanowała epidemia głupoty, a nie koronawirusa. Skoro lekarz ma potwierdzenie ponad stu przypadków, że wyleczyl ludzi z tej zarazy, to tylko idioci moga przeoczyc taką informację. Tym bardziej, że amantadyna od wielu lat byla stosowana przeciw wirusom. Czy naukowcy tego nie dostrzegają? A moze to są tylko naukowcy "poprawni politycznie"? ... Rozwiń

  • rok temu | ocena +0 / -0

    Łączeniekropek

    Hydroxychlorochin czy też amantadynę te hieny muszą zdławić, by jedynym ratunkiem w umysłach ogłupiałych narodów była "szczepionka", nieważne czyja, ważne że z morderczymi nanochipami aktywowanymi w organizmach poprzez 5G.

  • rok temu | ocena +0 / -0

    Waldemar

    Pan Doktor od wielu miesięcy namawia rządzących , ministra zdrowia, profesorów medycyny od których zależy promocja i dystrybucja leków...o co ?, a tylko oto żeby sprawdzili zastosowaną przez niego metodę leczenia ludzi z Covid-19. Czyżby osiągnięcia Doktora jego wykształcenie i leczenie chorych nie tele poradą nie wystarczą żeby się nad tematem ... Rozwiń

  • rok temu | ocena +0 / -0

    M.L.

    Dzień dobry Panie doktorze, czytam o Panu i czytam.... czytam te Pana wypowiedzi i żal że takich lekarzy jak Pan jest tak niewielu. Próbowałam się z Panem skontaktować telefonicznie ale nie wyszło... zatem pozostaje jedynie ta droga :( który z tych leków jest bardziej skuteczny w leczeniu Covida VIREGYT K czy Remdesivir? Ten pierwszy jest w tablet... Rozwiń

  • rok temu | ocena +0 / -0

    M.L.

    Dzień dobry Panie doktorze, czytam o Panu i czytam.... czytam te Pana wypowiedzi i żal że takich lekarzy jak Pan jest tak niewielu. Próbowałam się z Panem skontaktować telefonicznie ale nie wyszło... zatem pozostaje jedynie ta droga :( który z tych leków jest bardziej skuteczny w leczeniu Covida VIREGYT K czy Remdesivir? Ten pierwszy jest w tablet... Rozwiń

  • rok temu | ocena +0 / -0

    taca

    Kto rządzi w ministerstwie , kto wziął w łapę z naszego rządu że forsowana jest szczepionka z USA, która jest testowana tydzień czasu i już sukces, Rząd nie mówi o kosztach - no chyba że laboratoria w USA pracują charytatywnie.

  • rok temu | ocena +0 / -0

    Dariusz wróblewski

    A nasz rząd w amoku przedstawia jaki jest sprawny i do firmy farmacełtycznej amerykańskiej już ustawił się w kolejce po szczepionkę ,przecież jesteśmy w UNI mamy podpisane umowy . Wniosek jest taki Polski rząd nie docenia Polskiego lekarza, a społeczeństwo Polskie uważa za pozbawione samodzielnego działania stąd te 500+ i robienie ze zdrowych ludz... Rozwiń

  • rok temu | ocena +1 / -0

    Waldemar z Sosnowca.

    Wielki szacunek dla Pana Panie Doktorze. Czytałem z wielką uwagą Pana tekst i nie dziwię się że tylu znanych ludzi do których Pan pisał żeby odnieśli się do Pana dokonań milczy,,powód jest jeden oni mają parcie na ''szkło-ekran'' nie na Pacjęta. Przecież wygodniej jest przychodniom ''lekarzom '' leczyć tzw.teleporadami na które w Sosnowcu wyznaczon... Rozwiń

  • rok temu | ocena +2 / -0

    ewa

    Oto pytanie dlaczego tego nie biorą pod uwagę, albo lek jest za tani i nikt na nim nie zarobi albo nie chcą leczyc ludzi bo, szczepionki są przygotowywane na ktorych też ktos niezle zarobi. PARANOJA!!!

    • rok temu | ocena +0 / -0

      Grażyna

      Doktor jest wspaniałym człowiekiem leczył mojego tatę było bardzo ciężko ale się udało wraca do sił na doktora mogłam liczyć o każdej porze dnia i nocy i jestem mu za to bardzo wdzięczna

      • rok temu | ocena +0 / -0

        M.L.

        Pani Grażyno, mogę poprosić Panią o kontakt do Pana doktora lub do Pani?

  • rok temu | ocena +1 / -0

    Kati

    Dzień dobry, jak można się skontaktować z dr Bednarem??

    • rok temu | ocena +0 / -0

      alfa

      Podbijam pytanie, też jestem zainteresowana. Przez telefon podany na stronie przychodni, nie da się zarejestrować.