reklama

Teraz anonimowo ocenisz lekarza. Ankieterzy NFZ będą dzwonić do Polaków

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

Teraz anonimowo ocenisz lekarza. Ankieterzy NFZ będą dzwonić do Polaków - Zdjęcie główne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Z Kraju Jeśli niedawno leczyłeś się u lekarza specjalisty, może zadzwonić do Ciebie ankieter w imieniu Narodowego Funduszu Zdrowia. Badanie jest anonimowe, a ankieter zada kilka pytań. Dzięki badaniu ankietowemu chcemy sprawdzić, jak pacjenci oceniają jakość opieki w trakcie leczenia.
reklama

Ankieterzy zapytają o:

  • sprawność w zapisaniu pacjentów na wizytę
  • zachowanie i postawy pracowników rejestracji
  • zaangażowanie lekarza
  • stopień zrozumiałości informacji przekazywanych pacjentowi
  • prawdopodobieństwo polecenia placówki w przyszłości.
Każdy z tych obszarów możesz ocenić w skali od 0 do 10.

- Dzięki badaniu chcemy sprawdzić, jak pacjenci oceniają jakość opieki w placówkach, w których się leczą. To ważny element strategii rozwoju NFZ. Monitorujemy jakość i dostępność do świadczeń opieki zdrowotnej. Dlatego tak ważna jest dla nas opinia pacjentów na temat warunków udzielania świadczeń w placówkach leczniczych. Dzięki ankiecie chcemy poznać zdanie pacjentów o funkcjonowaniu placówek, w których się leczą i wskazać te obszary, które wymagają poprawy. Zachęcam do podzielenia się swoją opinią. Każdy głos jest dla nas bardzo ważny – podkreśla Filip Nowak, prezes Narodowego Funduszu Zdrowia.

Ankieterzy mogą zadzwonić do Ciebie od poniedziałku do soboty, w godzinach 8.00-18.00.

- To już nasze kolejne badanie ankietowe. Poprzednie dotyczyły leczenia szpitalnego i porad w POZ.- informuje Rafał Śliż, rzecznik prasowy Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ w Rzeszowie.

WAŻNE: Nie badamy przebiegu leczenia i kwestii medycznych oraz terapeutycznych. Sprawdzamy natomiast jakość i sprawność obsługi pacjentów w poradniach specjalistycznych.

Jakimi danymi dysponują ankieterzy?

Ankieta jest anonimowa. Ankieterzy znają:

  • numer telefonu
  • płeć pacjenta
  • placówkę, w której pacjent się leczył
  • datę skreślenia pacjenta z harmonogramu przyjęć, prowadzonego przez tę placówkę.
 

- Ankieterzy nie znają Twojego imienia i nazwiska oraz numeru PESEL. Nie dysponują też informacjami poufnymi, np. z których świadczeń medycznych korzystałeś.- informuje Rafał Śliż, rzecznik prasowy Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ w Rzeszowie.

Informacje, których nie powinieneś podawać:

  • W trakcie rozmowy nie podawaj żadnych informacji o sobie, zwłaszcza danych osobowych, czy informacji o świadczeniu, z którego korzystałeś. To kluczowe dla Twojego bezpieczeństwa.
  • Ankieterzy zadadzą tylko pięć pytań, zawsze uprzedzą, że dzwonią w imieniu Narodowego Funduszu Zdrowia. Nie potrzebują innych danych, niż te, do których otrzymali dostęp.
 

Masz wątpliwości? Zadzwoń na infolinię NFZ

Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, które dotyczą tożsamości ankieterów i samego badania, skontaktuj się z naszą infolinią. Zadzwoń pod bezpłatny numer 800 190 590. Infolinia pracuje przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.

- Gdy ankieter poprosi Cię o ocenę świadczenia, które nie miało miejsca, koniecznie poinformuj nas o tym. Taka sytuacja może wynikać z pomyłki w numerze telefonu. Zakończ rozmowę i zadzwoń na infolinię NFZ zawsze, gdy zachowanie ankieterów wzbudzi Twoje wątpliwości.- informuje Rafał Śliż, rzecznik prasowy Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ w Rzeszowie.

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

Zaloguj się aby otrzymać dostęp do treści premium

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama