Ankieterzy zapytają o:
- sprawność w zapisaniu pacjentów na wizytę
- zachowanie i postawy pracowników rejestracji
- zaangażowanie lekarza
- stopień zrozumiałości informacji przekazywanych pacjentowi
- prawdopodobieństwo polecenia placówki w przyszłości.
- Dzięki badaniu chcemy sprawdzić, jak pacjenci oceniają jakość opieki w placówkach, w których się leczą. To ważny element strategii rozwoju NFZ. Monitorujemy jakość i dostępność do świadczeń opieki zdrowotnej. Dlatego tak ważna jest dla nas opinia pacjentów na temat warunków udzielania świadczeń w placówkach leczniczych. Dzięki ankiecie chcemy poznać zdanie pacjentów o funkcjonowaniu placówek, w których się leczą i wskazać te obszary, które wymagają poprawy. Zachęcam do podzielenia się swoją opinią. Każdy głos jest dla nas bardzo ważny – podkreśla Filip Nowak, prezes Narodowego Funduszu Zdrowia.
Ankieterzy mogą zadzwonić do Ciebie od poniedziałku do soboty, w godzinach 8.00-18.00.
- To już nasze kolejne badanie ankietowe. Poprzednie dotyczyły leczenia szpitalnego i porad w POZ.- informuje Rafał Śliż, rzecznik prasowy Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ w Rzeszowie.
WAŻNE: Nie badamy przebiegu leczenia i kwestii medycznych oraz terapeutycznych. Sprawdzamy natomiast jakość i sprawność obsługi pacjentów w poradniach specjalistycznych.
Jakimi danymi dysponują ankieterzy?
Ankieta jest anonimowa. Ankieterzy znają:
- numer telefonu
- płeć pacjenta
- placówkę, w której pacjent się leczył
- datę skreślenia pacjenta z harmonogramu przyjęć, prowadzonego przez tę placówkę.
- Ankieterzy nie znają Twojego imienia i nazwiska oraz numeru PESEL. Nie dysponują też informacjami poufnymi, np. z których świadczeń medycznych korzystałeś.- informuje Rafał Śliż, rzecznik prasowy Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ w Rzeszowie.
Informacje, których nie powinieneś podawać:
- W trakcie rozmowy nie podawaj żadnych informacji o sobie, zwłaszcza danych osobowych, czy informacji o świadczeniu, z którego korzystałeś. To kluczowe dla Twojego bezpieczeństwa.
- Ankieterzy zadadzą tylko pięć pytań, zawsze uprzedzą, że dzwonią w imieniu Narodowego Funduszu Zdrowia. Nie potrzebują innych danych, niż te, do których otrzymali dostęp.
Masz wątpliwości? Zadzwoń na infolinię NFZ
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, które dotyczą tożsamości ankieterów i samego badania, skontaktuj się z naszą infolinią. Zadzwoń pod bezpłatny numer 800 190 590. Infolinia pracuje przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.
- Gdy ankieter poprosi Cię o ocenę świadczenia, które nie miało miejsca, koniecznie poinformuj nas o tym. Taka sytuacja może wynikać z pomyłki w numerze telefonu. Zakończ rozmowę i zadzwoń na infolinię NFZ zawsze, gdy zachowanie ankieterów wzbudzi Twoje wątpliwości.- informuje Rafał Śliż, rzecznik prasowy Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ w Rzeszowie.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.