Śniadania Kubka Biznesu powracają. Piąte urodziny fundacji [FOTO]

Opublikowano:
Autor:

Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości Po rocznej przerwie Śniadania Kubka Biznesu powracają. W środę, 11 grudnia w Hotelu Polskim odbyły się piąte urodziny Fundacji oraz prelekcja dotycząca mediów społecznościowych w strategii firm.

O wydarzeniu wspominaliśmy już tutaj:

Historia Fundacji Kubka Biznesu sięga 2014 roku, a jego założycielem jest Leszek Maksoń.

W 2014 roku zaczęliśmy się zastanawiać z bratem, co można by zrobić dla mieleckiego biznesu. Powodem naszego rozmyślania był brak szczegółowych informacji o mieleckim biznesie w mediach i na różnych portalach. Takich, które byłyby atrakcyjne dla lokalnych przedsiębiorców. Interesowała nas organizacja pracy, szkolenia, jak pomóc firmom czy młodym przedsiębiorcom. Tak w skrócie powstał Kubek Biznesu. Na pierwsze nasze spotkanie przyszło siedem osób, jednak już na drugim wydarzeniu było prawie 50 uczestników. - mówi Leszek Maksoń

Śniadania Kubka Biznesu to networkingowe spotkania dla przedsiębiorców i freelancerów, którzy chcą zawiązać nowe kontakty, pozyskać klientów lub zlecenia, a także nawiązać współprace. Przy okazji każdego biznesowego śniadania zapraszani są prelegenci, którzy uatrakcyjniają wydarzenie swoją obecnością i poruszaniem tematów związanych z szeroko pojętym biznesem.

Tym razem prelegentem był Tomasz Pawęzka, który z Fundacją Kubek Biznesu związany jest od wielu lat. Wygłosił on prelekcje na temat mediów społecznościowych w strategii firm.

Na prelekcję miałem godzinę, wyszło półtora. Nie wyczerpałem tematu. To była taka sygnalizacja - z tego, co było widać, ludzie byli zainteresowani tym tematem. Żeby zaprezentować social media w strategii firm, potrzeba tak naprawdę trzech-czterech dni szkolenia. To była jednak wartość, forma wykładu dla przedsiębiorców. - mówi Tomasz Pawęzka.

Piąte urodziny Kubka Biznesu zgromadziły 19 osób - przedsiębiorców oraz przedstawicieli różnych firm, zarówno z Mielca, jak i Rzeszowa czy Stalowej Woli. Byli to m.in. Bogdan Rojkowicz - prezes Hotelu Polskiego i Korso, dyrektor wydawnictwa Korso Grzegorz Darłak, wiceprezes MARR Łukasz Gajdowski czy właścicielka Cukierni PokusyMarta Rączka-Żurawska.

Na wydarzeniu obecni byli przedstawiciele przeróżnych branż - od hotelarstwa, przez media, agencję nieruchomości aż po fotowoltaikę czy usługi sprzątające. Na Kubku jest bowiem miejsce dla każdego, jak zaznacza sam Leszek Maksoń.

Naciskałem nieco na Leszka, żeby wznowić śniadania Kubka Biznesu, choć miał obawy z powodu tej rocznej przerwy. Myśleliśmy, że po takim czasie na V urodziny Kubka Biznesu przyjdzie 10, może 15 osób, było ich jednak więcej. - zaznacza w rozmowie z nami Tomasz Pawęzka

Roczna przerwa spowodowana była pogarszającym się stanem zdrowia Leszka Maksonia, a także przedwczesną śmiercią jednej z członkiń zarządu Fundacji - prezes firmy Noeza Anity Szymczuch, która przez obecnych na śniadaniu uczestników została uczczona minutą ciszy. Teraz po roku biznesowe śniadania wracają do Mielca, a może także do innych miast Podkarpacia.

Do tej pory Fundacja Kubka Biznesu organizowała wydarzenia również w Tarnobrzegu, Nowej Dębie i Połańcu. Kolejne spotkanie ma mieć miejsce już w styczniu, prawdopodobnie ponownie w Hotelu Polskim.

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

Zaloguj się aby otrzymać dostęp do treści premium

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE