14 listopada po raz piąty w lokalu Hola Lola spotkali się miłośnicy szeroko rozumianych mediów społecznościowych i e-marketingu. Joanna Tymowicz, Adrianna Staniszewska i Wojciech Szymański z agencji marketingowej Ideo Force zadbali o sprawną obsługę wydarzenia.
Pierwsza prelekcja poświęcona była motywacji i zaangażowaniu pracowników. Co zrobić, by tworzyli zgrany zespół i jak sprawić, by ich motywacja do pacy nie spadała zbyt szybko. Czy zawsze chodzi o pieniądze? O tym opowiadał Jakub Szpunar - trener, coach i menedżer HR. Nadia Harris-Kosior, ekspert w branży HR, specjalizująca się w międzynarodowych rekrutacjach, strategicznym planowaniu zasobów ludzkich i ekspansji firm na rynki zagraniczne próbowała przekonać uczestników, że praca zdalna to przyszłość (dodajmy, że według prognoz do 2028 roku 73% wszystkich działów będzie zatrudniać pracowników zdalnych). Że jest to forma pracy, która daje korzyści pracownikowi i pracodawcy.Ale co zrobić, by nie wpaść w sidła takiej współpracy? Jakie ma zalety i wady? Odpowiedź znają uczestnicy spotkania.
Po półgodzinnym networkingu, podczas którego każdy z każdym mógł wymienić się wiedzą, doświadczeniami i... wizytówkami. Może dzięki temu spotkaniu uczestnicy nawiążą współpracę w pokrewnych sobie branżach? W końcu też między innymi taki jest cel LinkedIn Local Rzeszów. Marka osobista – zagrożenie czy zysk dla marki pracodawcy? to ostatnia tego dnia prelekcja, którą poprowadziła Monika Mandela-Suszek, specjalistka w zakresie social media, zajmująca się zarządzaniem kanałami social media marek, w tym tworzeniem strategii komunikacji marketingowej, działaniami wizerunkowymi oraz employer brandingiem. Opowiadała, jak ogromne znaczenie dla firmy mogą mieć pracownicy będący ambasadorami firmy. To najlepsza wizytówka dla firmy. Jak ją wykorzystać? Tę tajemnicę zdradziła Monika.
- 5. edycja LinkedIn Local za nami. Niewątpliwie – działo się! Z pewnością może to potwierdzić każdy z biorących udział w wydarzeniu. A świadczą o tym ożywione dyskusje i pytania do prelegentów w trakcie, po zakończeniu każdego z wystąpień i w przerwach. Na LinkedIn prowadzona była również transmisja na żywo z wystąpienia. Tym razem wstęp na wydarzenie wiązał się z opłatą, którą przeznaczyliśmy na szczytny cel. Zebrane środki zasiliły konto rzeszowskiego schroniska dla zwierząt „Kundelek”
- przekazali organizatorzy LinkedIn Lokal Rzeszów.
ZOBACZ ZDJĘCIA Z LINKEDIN LOCAL RZESZÓW: