O sprawie pisaliśmy tu: Upadł bank. Czy mieszkańcy stracą dorobek życia?
Zwrot pieniędzy klienci grębowskiego banku mają zagwarantowane. Wypłaty zakończą się 6 września. Ale co z tego, jeśli kwota różni się od tej, którą realnie mieli na swoich kontach?
Wtedy musimy domagać się wyrównania w banku, który wypłaca pieniądze. W tym przypadku jest to Santander Bank Polska S.A.
- Reklamację dotyczącą wypłaty środków gwarantowanych w zakresie wysokości świadczenia wykazanego do wypłaty lub jego braku, można zgłaszać wypełniając wniosek reklamacyjny (ze wskazaniem powodu składania reklamacji), który dostępny jest w placówkach wypłacających środki gwarantowane
- przekazał Bankowy Fundusz Gwarancyjny.
Najbliższa placówka Santander Bank Polska S.A. znajduje się w Tarnobrzegu:
1 Oddział w Tarnobrzegu
ul. Sienkiewicza 45
39-400 Tarnobrzeg
Tel: 1 9999 lub 781 119 999
poniedziałek - piątek: 9 - 16.30
sobota - niedziela: nieczynne
Pracownik banku przyjmujący reklamację poświadczy własnoręczność podpisu na wniosku osoby ją składającej.
- Reklamacja ta zostanie przekazana Bankowemu Funduszowi Gwarancyjnemu do rozpatrzenia. Prośby o szczegółowe informacje na temat Państwa wierzytelności wobec Banku Spółdzielczego w Grębowie, w tym dotyczące historii poszczególnych rachunków i ich salda wykazanego na liście deponentów, należy kierować bezpośrednio do Banku Spółdzielczego w Grębowie
- zaznaczył BFG.
Masz dodatkowe pytania? Skontaktuj się z Bankowym Funduszem Gwarancyjnym:
Infolinia:
- 800 569 341 (połączenie bezpłatne)
- 22 583 09 42 (opłata za połączenie zgodna z opłatą przewidzianą przez operatora wg aktualnego cennika)
Mail: kancelaria@bfg.pl,
Adres: Bankowy Fundusz Gwarancyjny, ul. ks. Ignacego Jana Skorupki 4, 00-546 Warszawa.
Kontakt z Santander Bank Polska S.A.:
Infolinia: 61 286 97 15 (dla osób dzwoniących w kraju, z zagranicy i z telefonów komórkowych) (opłata za połączenie wg cennika operatora osoby dzwoniącej).
Klient ma możliwość uzyskania bezpłatnej pomocy prawnej u miejskich lub powiatowych rzeczników konsumentów.
W przypadku Grębowa pomoc można uzyskać tu:
Powiatowy Rzecznik Konsumentów
Starostwo Powiatowe Tarnobrzeg
ul. 1 Maja 4
39-400 Tarnobrzeg
tel.: 15 822 16 46; fax: 15 822 39 22
Email: rzeczniktgb@interia.pl