Reklama

Jak złożyć reklamację w związku z upadłością banku w Grębowie? [MAPA]

Opublikowano: śr, 21 sie 2019 11:00
Autor:

Jak złożyć reklamację w związku z upadłością banku w Grębowie? [MAPA] - Zdjęcie główne
UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

Wiadomości 21 sierpnia pisaliśmy o bulwersującym zamknięciu Banku Spółdzielczego w Grębowie. Wielu klientów banku jeszcze nie wie, że może składać reklamacje, jeśli otrzymało zwrot swoich pieniędzy w kwocie, która nie zgadza się z sumą faktycznie wpłaconą na rachunek. Jak starać się o wyrównanie? Do kogo się zwrócić z reklamacją? Sprawdzamy.

Zwrot pieniędzy klienci grębowskiego banku mają zagwarantowane. Wypłaty zakończą się 6 września. Ale co z tego, jeśli kwota różni się od tej, którą realnie mieli na swoich kontach?

Wtedy musimy domagać się wyrównania w banku, który wypłaca pieniądze. W tym przypadku jest to Santander Bank Polska S.A.

- Reklamację dotyczącą wypłaty środków gwarantowanych w zakresie wysokości świadczenia wykazanego do wypłaty lub jego braku, można zgłaszać wypełniając wniosek reklamacyjny (ze wskazaniem powodu składania reklamacji), który dostępny jest w placówkach wypłacających środki gwarantowane

- przekazał Bankowy Fundusz Gwarancyjny.

Najbliższa placówka Santander Bank Polska S.A. znajduje się w Tarnobrzegu:

 

1 Oddział w Tarnobrzegu
ul. Sienkiewicza 45
39-400 Tarnobrzeg
Tel: 1 9999 lub 781 119 999

poniedziałek - piątek: 9 - 16.30
sobota - niedziela: nieczynne

Pracownik banku przyjmujący reklamację poświadczy własnoręczność podpisu na wniosku osoby ją składającej.

 

- Reklamacja ta zostanie przekazana Bankowemu Funduszowi Gwarancyjnemu do rozpatrzenia. Prośby o szczegółowe informacje na temat Państwa wierzytelności wobec Banku Spółdzielczego w Grębowie, w tym dotyczące historii poszczególnych rachunków i ich salda wykazanego na liście deponentów, należy kierować bezpośrednio do Banku Spółdzielczego w Grębowie

- zaznaczył BFG.

Masz dodatkowe pytania? Skontaktuj się z Bankowym Funduszem Gwarancyjnym:

Infolinia:

  • 800 569 341 (połączenie bezpłatne)
  • 22 583 09 42 (opłata za połączenie zgodna z opłatą przewidzianą przez operatora wg aktualnego cennika)

Mail: [email protected],
Adres: Bankowy Fundusz Gwarancyjny, ul. ks. Ignacego Jana Skorupki 4, 00-546 Warszawa.

Kontakt z Santander Bank Polska S.A.:

Infolinia: 61 286 97 15 (dla osób dzwoniących w kraju, z zagranicy i z telefonów komórkowych) (opłata za połączenie wg cennika operatora osoby dzwoniącej).

Klient ma możliwość uzyskania bezpłatnej pomocy prawnej u miejskich lub powiatowych rzeczników konsumentów.

W przypadku Grębowa pomoc można uzyskać tu:

Powiatowy Rzecznik Konsumentów
Starostwo Powiatowe Tarnobrzeg

ul. 1 Maja 4
39-400 Tarnobrzeg
tel.: 15 822 16 46; fax: 15 822 39 22
Email: [email protected]

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

Zaloguj się aby otrzymać dostęp do treści premium

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.