Reklama

Jak wykorzystać social media? Czyli LinkedIn Local Rzeszów po raz 4. [FOTO, FILM]

Opublikowano: Ostatnia modyfikacja:
Autor:

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

Wiadomości Już po raz czwarty rzeszowianie spotkali się na LinkedIn Local Rzeszów. Fakt, że zadawali mnóstwo pytań prowadzącym, a prelekcje traktowali jako pretekst do rozmowy o własnych doświadczeniach z social media, świadczy o tym, że stolica Podkarpacia jest otwarta na nowe trendy w sieci i chce rozwijać swoje socialowe kompetencje.

Czwarte spotkanie LinkedIn Local Rzeszów odbyło się dzisiaj, 27 czerwca, w lokalu Hola Lola. To, na co zwrócili uwagę organizatorzy przy doborze prelegentów, to fakt, że świetni fachowcy, trenerzy z różnych zakątków Polski pochodzą z Podkarpacia. Do Rzeszowa przyjechali, by podzielić się fachową wiedzą z uczestnikami. A było ich dziś naprawdę wielu.

Pierwszą prelekcję wygłosił Adrian Gamoń, strateg marketingowy, autor bloga adriangamon.com. Przekazał wszystkim garść przydatnych informacji, praktyczne porady, jak się prezentować w LinkedIn i jak czerpać z niego, to co najistotniejsze z biznesowego punktu widzenia. Zaznaczył, że podstawą jest indywidualne podejście do komunikacji z innymi, a sprzedaż jest jej dopiero ostatnim elementem.

Dorota Mastalska, specjalista ds. networkingu, twórca i wiceprezes Areny Biznesu, postawiła na bezpośrednią interakcję wszystkich uczestników. Krótko opowiedziała o idei networkingu jako najskuteczniejszym narzędziu sprzedaży. Zaznaczyła, że niebagatelną sprawą w kontaktach z innymi jest nasza zewnętrzna postawa, nasz ubiór, nasz wygląd. Dała szansę każdemu uczestnikowi, by za pomocą słów zaprezentował korzyści, jakie mieliby pozostali kontaktując się z nim. Warsztat zakończył się wymianą wizytówek, rozmowami i nawiązaniu zupełnie nowych biznesowych relacji.

 

Dzisiejsze spotkanie zamknęła Joanna Drabik, która zaakcentowała, że na Podkarpaciu mieszka od niedawna i jest z tego faktu bardzo zadowolona. Wbrew pozorom przeprowadzka nie ograniczyła jej możliwości rozwoju. Na co dzień jest specjalistką do spraw wizerunku oraz marketingu online, na stałe współpracuje z marką Wojas. Jako była stylistka gwiazd wie, jak ważne są pierwsze trzy sekundy kontaktu na przykład z przyszłym pracodawcą. Dlatego zdradziła, jak je wykorzystać i przekuć na sukces.

- Spotkanie przebiegło w bardzo miłej, koleżeńskiej atmosferze. Pojawiło się bardzo wiele osób z różnych branż, z marketingu i e-marketingu, z branży szkoleniowej, HR-owcy, właściciele firm, fotografowie i twórcy filmów, programiści, serwisanci i media - podsumowali organizatorzy dzisiejszego spotkania: - Prelgenci z ogromną wiedzą i doświadczeniem aktywnie, w sposób warsztatowy, przeprowadzili swoje prezentacje, a po każdej prelekcji pojawiały się pytania.

- Zainteresowanie czwartą edycją LinkedIn Local Rzeszów było ogromne, dlatego już planujemy kolejną edycję, po wakacjach - dodała Joanna Tymowicz, organizatorka spotkania, a na co dzień Client Service Director w agencji marketingowej Ideo Force.

Joannę w organizacji wsparła Adrianna Staniszewska z Ideo Force oraz Wojciech Szymański, prezes Ideo Force.
A Korso24 było patronem medialnym LinkedIn Local Rzeszów.

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

Zaloguj się aby otrzymać dostęp do treści premium

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE