reklama

Specjalna akcja STS i Polskiej Ligi Siatkówki na mecz Asseco Resovii Rzeszów z Grupą Azoty ZAKSĄ Kędzierzyn-Koźle

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: Asseco Resovia Rzeszów

Specjalna akcja STS i Polskiej Ligi Siatkówki na mecz Asseco Resovii Rzeszów z Grupą Azoty ZAKSĄ Kędzierzyn-Koźle - Zdjęcie główne

#GotowiNaChallenge podczas meczu Asseco Resovia Rzeszów-ZAKSA Kędzierzyn-Koźle | foto Asseco Resovia Rzeszów

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Sport Podczas wtorkowego (22.03.) meczu Asseco Resovii Rzeszów z drużyną z Kędzierzyna-Koźla, STS razem z Polską Ligą Siatkówki przeprowadzą akcję „Gotowi Na Challenge”. Kibice będą mogli sprawdzić swoją wiedzę podczas quizu i wygrać siatkarskie nagrody. Ponadto każda osoba obecna na meczu to 1 złoty, który STS przekaże na cel charytatywny.
reklama

Akcja podczas najbliższego meczu Asseco Resovii Rzeszów jest kontynuacją siatkarskiej trasy, którą rozpoczął STS, największa firma bukmacherska w Polsce oraz sponsor Polskiej Ligi Siatkówki. Celem jest odwiedzenie wszystkich czternastu drużyn PlusLigi na wybranych domowych meczach, zachęcenie kibiców do przyjścia do hali, pomoc organizacjom charytatywnym oraz dobra zabawa. Wyzwaniem, czyli tytułowym challengem dla fanów, będzie sprawdzenie swojej siatkarskiej wiedzy, z kolei dla STS oraz klubów - zachęcenie jak największej liczby osób do wspierania drużyn na żywo. 

Im większa frekwencja podczas wszystkich czternastu meczów, tym większa kwota zasili konta organizacji:

  • Fundacji Polska Siatkówka, która wspiera inicjatywy sprzyjające rozwojowi polskiej piłki siatkowej, m.in. prowadząc projekty zachęcające dzieci i młodzież do sportu,
  • Fundacji Herosi, która pomaga dzieciom z chorobami nowotworowymi, dobrze znanej większości polskich kibiców z wielu projektów z zawodnikami i trenerami,
  • sekcji siatkówki na siedząco Polskiego Związku Sportu Niepełnosprawnych "Start", który działa na rzecz rozwoju sportu osób z niepełnosprawnościami w Polsce.
- Nawiązując współpracę z Polską Ligą Siatkówki, od początku wiedzieliśmy, że chcemy realizować projekty angażujące kibiców. W STS od zawsze w centrum uwagi stawiamy ludzi, którzy pasjonują się sportem. To oni bowiem tworzą wyjątkową atmosferę w trakcie rozgrywek, a ta panująca w polskich halach jest jedyna w swoim rodzaju. Dlatego postanowiliśmy przekuć to zaangażowanie w coś większego. Tak narodził się pomysł trasy, dzięki której wspólnie zrobimy wiele dobrego, aktywizując przy tym fanów wszystkich drużyn PLS

- mówi Paweł Rabantek, chief marketing officer Grupy STS.

Quiz wiedzy siatkarskiej zostanie przeprowadzony przez STS w przerwie między setami. Do wygrania będzie m.in. koszulka meczowa oraz piłka do siatkówki z podpisami zawodników. W zabawie może wziąć udział każdy pełnoletni kibic obecny w hali, który będzie gotowy podjąć wyzwanie.

Mecz Asseco Resovia Rzeszów - Grupa Azoty ZAKSA Kędzierzyn-Koźle odbędzie się we wtorek, 22 marca, o godz. 17:30 w Hali Podpromie.

Akcja #GotowiNaChallenge to kolejny projekt realizowany przez STS z kibicami i klubami. W ubiegłym roku STS przeprowadził licytacje koszulek Lecha Poznań i Pogoni Szczecin z logo fundacji Sport Twoją Szansą, w których piłkarze Kolejorza i Portowców zagrali w eliminacjach europejskich pucharów. Wcześniej z Jagiellonią Białystok największy polski bukmacher zorganizował głosowanie na projekt graficzny nowego autokaru oraz wyglądu sali treningowej klubu. Dobrze znane kibicom też są akcje #KoszulkaNaBasel, w której sympatycy Lecha Poznań mogli wybrać organizację, której logotyp pojawił się na trykotach meczowych podczas wyjazdowego spotkania w eliminacjach Ligi Mistrzów z FC Basel, a także wyjątkowa oprawa meczowa przygotowana przez STS na ostatni mecz Artura Boruca w reprezentacji Polski. 

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

Zaloguj się aby otrzymać dostęp do treści premium

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama