Akcja podczas najbliższego meczu Asseco Resovii Rzeszów jest kontynuacją siatkarskiej trasy, którą rozpoczął STS, największa firma bukmacherska w Polsce oraz sponsor Polskiej Ligi Siatkówki. Celem jest odwiedzenie wszystkich czternastu drużyn PlusLigi na wybranych domowych meczach, zachęcenie kibiców do przyjścia do hali, pomoc organizacjom charytatywnym oraz dobra zabawa. Wyzwaniem, czyli tytułowym challengem dla fanów, będzie sprawdzenie swojej siatkarskiej wiedzy, z kolei dla STS oraz klubów - zachęcenie jak największej liczby osób do wspierania drużyn na żywo.
Im większa frekwencja podczas wszystkich czternastu meczów, tym większa kwota zasili konta organizacji:
- Fundacji Polska Siatkówka, która wspiera inicjatywy sprzyjające rozwojowi polskiej piłki siatkowej, m.in. prowadząc projekty zachęcające dzieci i młodzież do sportu,
- Fundacji Herosi, która pomaga dzieciom z chorobami nowotworowymi, dobrze znanej większości polskich kibiców z wielu projektów z zawodnikami i trenerami,
- sekcji siatkówki na siedząco Polskiego Związku Sportu Niepełnosprawnych "Start", który działa na rzecz rozwoju sportu osób z niepełnosprawnościami w Polsce.
- mówi Paweł Rabantek, chief marketing officer Grupy STS.
Quiz wiedzy siatkarskiej zostanie przeprowadzony przez STS w przerwie między setami. Do wygrania będzie m.in. koszulka meczowa oraz piłka do siatkówki z podpisami zawodników. W zabawie może wziąć udział każdy pełnoletni kibic obecny w hali, który będzie gotowy podjąć wyzwanie.
Mecz Asseco Resovia Rzeszów - Grupa Azoty ZAKSA Kędzierzyn-Koźle odbędzie się we wtorek, 22 marca, o godz. 17:30 w Hali Podpromie.
Akcja #GotowiNaChallenge to kolejny projekt realizowany przez STS z kibicami i klubami. W ubiegłym roku STS przeprowadził licytacje koszulek Lecha Poznań i Pogoni Szczecin z logo fundacji Sport Twoją Szansą, w których piłkarze Kolejorza i Portowców zagrali w eliminacjach europejskich pucharów. Wcześniej z Jagiellonią Białystok największy polski bukmacher zorganizował głosowanie na projekt graficzny nowego autokaru oraz wyglądu sali treningowej klubu. Dobrze znane kibicom też są akcje #KoszulkaNaBasel, w której sympatycy Lecha Poznań mogli wybrać organizację, której logotyp pojawił się na trykotach meczowych podczas wyjazdowego spotkania w eliminacjach Ligi Mistrzów z FC Basel, a także wyjątkowa oprawa meczowa przygotowana przez STS na ostatni mecz Artura Boruca w reprezentacji Polski.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.