Oto najnowsze informacje o planowanych wyłączeniach prądu. PGE Dystrybucja uzasadnia przerwy w dostawie energii elektrycznej pracami serwisowymi, prowadzonymi na liniach niskiego i średniego napięcia.
Awarię prądu można zgłosić pod numerem alarmowym 991. Bezpłatny numer telefonu Pogotowia Energetycznego do zgłaszania awarii zasilania jest dostępny całą dobę, 365 dni w roku, dla wszystkich mieszkańców Polski – bez względu na teren działania Operatora Systemu Dystrybucyjnego.
Warto pamiętać, że za awarię prądu nigdy nie odpowiada sprzedawca prądu, a jego dystrybutor. Niektórzy operatorzy umożliwiają również wysłanie awaryjnego SMS-a lub zgłoszenie problemu poprzez formularz zgłoszeniowy, który pozwala poinformować o tym, gdzie wystąpiła awaria.
Kiedy należy skontaktować się z numerem 991?
- w przypadku uszkodzenia linii energetycznej lub uszkodzeń zamknięć do obiektów energetycznych (np. zerwana kłódka, otwarte drzwi do stacji transformatorowej)
- gdy nie ma prądu w twojej okolicy, dzielnicy, miejscowości
- gdy dostrzeżesz, że twój licznik nie działa prawidłowo, powoduje brak zasilania lub zagrożenie dla życia
- zerwałeś plombę, wymieniając bezpiecznik przedlicznikowy
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.