reklama

Aleksander Szwarnowiecki z Tarnobrzega gotowy na "bitwę" w The Voice Kids. Pomóż mu zostać ulubieńcem publiczności [ZDJĘCIA]

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Podkarpacie W sobotę, 22 kwietnia, czekają nas w muzycznym show The Voice Kids "bitwy na głosy". Wystąpi w nich Aleksander Szwarnowiecki z Tarnobrzega. Jednocześnie rozpoczął się plebiscyt na najpopularniejszego uczestnika. Zwycięzca nagra singiel i teledysk.
reklama

Ma 12 lat, mieszka w Tarnobrzegu i śpiewa odkąd pamięta, już jako trzylatek próbował naśladować wielu wokalistów. Uczęszcza na zajęcia do Studia Muzyki Rozrywkowej eMka w Nowej Dębie. Poza śpiewaniem lubi jeździć na hulajnodze elektrycznej oraz rolkach. Marzy aby zostać w przyszłości wokalistą i występować na wielkich scenach. To właśnie jest Aleksander Szwarnowiecki, który z powodzeniem zaliczył przesłuchania "w ciemno" podczas programu The Voice Kids.

Tarnobrzeżanin brawurowo wykonał utwór "Był sobie król". Szybko odwróciły się fotele na których siedzieli Cleo oraz Dawid Kwiatkowski. Tomson i Baron długo się zastanawiali, ale ostatecznie nie zdecydowali się na naciśnięcie guzika. Aleksander był zaskoczony i szczęśliwy. - Nie wiem kogo wybrać - mówił. Ostatecznie zdecydował się na dołączenie do drużyny Dawida Kwiatkowskiego.

- Alek Szwarnowiecki nadał scenie The Voice Kids nowych kolorów. Nie możemy się doczekać, aby usłyszeć ten anielski wokal w bitwach - napisano na oficjalnym Facebooku programu.

- Nie mogę się doczekać współpracy z Alkiem, bo to jest niezwykła aktorska dusza - powiedział Dawid Kwiatkowski w chwili kiedy wokalista z Tarnobrzega wybrał go i zdecydował, że chce być w jego drużynie.

Teraz przed 12-latkiem "bitwy". Jednocześnie na stronie internetowej programu rozpoczęło się głosowanie na ulubieńca publiczności. Do wygrania jest nagranie singla oraz teledysku.

Emisja na antenie TVP 2, w sobotę, 22 kwietnia, początek godzina 20.

THE VOICE KIDS

The Voice Kids to jeden z ulubionych programów muzycznych w Polsce. Swoje zdolności wokalne prezentują tam dzieci w wieku od 8 do 14 roku życia. W przesłuchaniach w ciemno bierze udział około 100 uczestników, którzy zostali wyłonieni podczas nieemitowanych w telewizji pre-castingów produkcyjnych. Na początku występu trenerzy odwróceni są tyłem do uczestników, a jeśli któryś z trenerów chce przyjąć uczestnika do siebie, odwraca się do niego i śpiewający automatycznie trafia do jego drużyny. Jeżeli odwróci się więcej niż jeden trener, wokalista wybiera trenera, z którym będzie chciał pracować. Etap przesłuchań kończy się skompletowaniem 18-osobowej drużyny przez każdego z trenerów, a są to: Cleo, Tomson i Baron oraz Dawid Kwiatkowski.

Potem odbywają się bitwy, podczas której trenerzy wybierają ze swojej drużyny po trzy osoby, które śpiewają wspólnie tę samą piosenkę. Trener decyduje, kto przechodzi dalej, a kto odpada z drużyny. Po bitwach w konkursie pozostaje po sześć osób w każdej drużynie, a trenerzy eliminują kolejne osoby, które nie dostaną się do finału (w etapie o nazwie sing off) – wszyscy uczestnicy śpiewają kolejno utwory, które wykonywali na przesłuchaniach w ciemno, a następnie trener ogłasza ostateczny, trzyosobowy skład finałowy.

W finale uczestnicy śpiewają piosenkę z cudzego repertuaru, po czym każdy trener wybiera jednego zawodnika, który przechodzi do ścisłego finału. Zwycięzcę wybierają telewidzowie poprzez głosowanie SMS-owe. Nagrodą główną w programie jest możliwość wydania singla z wytwórnią Universal Music Polska oraz stypendium finansowe.

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

Zaloguj się aby otrzymać dostęp do treści premium

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama