Reklama

"Polujesz" na węgiel ze sklepu PGG? Uwaga! Grupa obniżyła limit i podnosi ceny, a towar i tak wykupiony

Opublikowano: Ostatnia modyfikacja:
Autor: | Zdjęcie: pixabay

"Polujesz" na węgiel ze sklepu PGG? Uwaga! Grupa obniżyła limit i podnosi ceny, a towar i tak wykupiony - Zdjęcie główne

Węgiel w sklepie PGG jest droższy niż jeszcze w połowie sierpnia, ale i tak cieszy się ogromnym zainteresowaniem. Na tyle dużym, że klienci często trafiają na komunikat: "brak towaru". | foto pixabay

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

Biznes i gospodarka Trwa walka o węgiel. Niektórzy, bez względu na wysokie ceny, próbują kupić opał w składach. Inni nadal wierzą, że uda im się zrobić zakupy w sklepie internetowym Polskiej Grupy Górniczej. Niedawno nastąpiło w nim kilka istotnych zmian. Mimo wszystko towar nadal znika w mgnieniu oka.

Nie ma wątpliwości, że przed nami trudna zima. Nie dość, że opał podrożał, to jeszcze ciężko go dostać. Mowa tutaj zarówno o węglu, jak i o drzewie, czy pellecie. Ludzie robiący zapasy szukają już nie tylko miejsc, gdzie jest taniej, ale przede wszystkim, gdzie jest towar. Spore grono osób wciąż próbują kupić węgiel od Polskiej Grupy Górniczej. Ta wprowadziła w ostatnich tygodniach kilka istotnych zmian w sklepie internetowym. 

Kupimy mniej węgla, ale za wyższą cenę

Polska Grupa Górnicza zmieniła limity zakupy surowca w ich sklepie. Dotychczasowe pięć ton zamieniła na trzy tony. Można też kupić tylko tonę ekogroszku paczkowanego. PGG tłumaczy, że to ograniczenie ma zwiększyć dostępności towaru dla odbiorców indywidualnych i umożliwić kupno węgla większej liczbie klientów. Zakupów online nadal można dokonywać, po wcześniejszym zalogowaniu się na stronie sklepu PGG, tylko we wtorki i czwartki od godziny 16 do wyczerpania zapasu. 

Ważną zmianą, która również nastąpiła, jest poprawa funkcjonalności sklepu. Po dodaniu węgla do koszyka mamy pewność, że transakcja się powiodła. Nawet jeżeli w pewnym momencie zostaniemy wylogowani, bo serwery sklepu zostały przeciążone. W takim przypadku spółka radzi, aby chwilę odczekać i spróbować ponownie. Na dokończenie zakupu mamy czas do godziny 23:59. Potem koszyk zostanie opróżniony. Co ważne, zapłata za zamówiony towar musi nastąpić w terminie do 5 dni roboczych od daty potwierdzenia zamówienia przez sprzedawcę. Po tym czasie transakcja zostanie anulowana.

Wprowadzone zmiany spowodowały, że w końcówce sierpnia, doszło do największej, jak dotąd liczby transakcji. Węgiel mogło wtedy kupić ponad 26 tys. klientów. Wcześniej dodanie towaru do koszyka nie gwarantowało pomyślności transakcji. Po wylogowaniu nas ze strony i ponownym wejściu węgiel znikał, a my zostawialiśmy z niczym. 

Mimo podwyżek: brak towaru i sklep niedostępny

Kolejną istotną zmianą, jaka nastąpiła w sklepie Polskiej Grupy Górniczej w ostatnich tygodniach, są (zapewne nie ostatnie) wzrosty cen opału, średnio o kilkadziesiąt procent. Mimo tego, spółka nadal oferuje najniższe ceny na rynku. Zapewne dlatego bardzo często po wejściu na stronę sklepu klient przy kolejnych produktach widzi informację: "brak towaru". Zdarza się też, że przy próbie wejścia na stronę wita go komunikat: "Została przekroczona maksymalna liczba jednoczesnych połączeń do witryny sklepu".

Polska Grupa Górnicza poinformowała, że od początku roku do 22 sierpnia w opał w jej e-sklepie zaopatrzyło się już ponad 190 tys. klientów, a łącznie do polskich domów trafiło prawie 800  tys. ton węgla w cenie producenta. 

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

Zaloguj się aby otrzymać dostęp do treści premium

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy