Czekanie na klasyka wreszcie dobiegło do końca i od 23 listopada fani Burgera Drwala mogą zamówić go we wszystkich restauracjach McDonald’s w Polsce. W tym roku będzie dostępny aż w pięciu wariantach: klasycznym, podwójnym, z kurczakiem, z żurawiną (do 20 grudnia) oraz na ostro (od 21 grudnia). Miłośnicy tej kanapki już się pewnie bardzo cieszą, ale... co na to zasobność ich portfela.
Nie ma zaskoczenia, bo inflacja i drożyzna dociera także i do McDonalds's. Średni wzrost cen w porównaniu z 2021 rokiem wynosi więc 45 procent. - Restauracje McDonald’s w Polsce prowadzi kilkudziesięciu operatorów, McDonald’s Polska oraz 84 franczyzobiorców, do których należy ponad 90 proc. restauracji. Każdy z podmiotów niezależnie podejmuje decyzję o cenie, kierując się sytuacją rynkową i poziomem kosztów. Niepewność ekonomiczna, inflacja, rosnące ceny surowców i energii nie pozostają bez wpływu na biznes - wskazuje Katarzyna Kucisz-Rosłoń, corporate relations manager w McDonald's Polska. Kanapka Drwala po raz pierwszy w ofercie polskiego McDonald's znalazł się w 2011 roku.
W porównaniu z 2020 rokiem jest jeszcze gorzej, bo wtedy za wersję klasyczną płaciliśmy 16,90 zł. Zobacz porównanie cen w naszej galerii.
Oczywiście natychmiast w sieci pojawiły się komentarze internautów: "50 % drożej niż rok temu. Trudno się mówi zamiast zjeść jednego co tydzień zjem jednego w miesiącu. Bo tyle hajsu nie jest raczej warty, wyjdzie mi na zdrowie."
"Nigdy nie rozumiałem fenomenu tej kanapki. Niby że sos niby że kotlet zerowy niby że bułka... Kanapka jak kanapka. Czy tam hamburger..." Co sądzicie o tej kanapce?
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.